Idag är en väldigt bra dag för idag får jag finbesök av en Norrman. Det ska bli väldigt mysigt. Helgen ska spenderas med mys, mat och ett besök på Atmosfär imorgon kväll. Nåt mer är inte direkt planerat och det känns skönt.

Innan Norrmannen anländer ska jag dock hinna klart med lite saker så att jag med gott samvete kan slappa fre-sön. Bl.a. har jag en labbrapport som måste bli typ klar (resten får jag och SM fixa på måndag kväll… så ja, desto mindre som finns kvar desto bättre liksom. Orka sitta halva natten.) och så måste jag till Tornby och shoppa lite ridgrejer (tack mamma!) inför min ridlektion imorgon. Handskar känns väldigt aktuellt då jag för närvarande har jordens äckligaste skavsår på mitt vänstra långfinger sedan förra veckan. Hann jag med att catcha up lite i någon av kurserna vore det ju inte helt fel heller…

Igår var en trevlig dag, lite annorlunda för att vara en födelsedag men väldigt mysig. Hängde på TEAM hela dagen och snackade med företag, fick gratis lunch på lunchföreläsning och fin trerätters-middag med viiiin på ett event på kvällen (och blev ihjälskrämd under en spökrunda, men det är en annan historia).  Sedan blev det lite SMEK-mys med vin i SMEK-huset innan födelsedagen var över och det var dags att sova.

