Etiketter

Igår var det söndag och tydligen (källa: Norrmannen) är det i Norge olagligt att göra något annat än slappa på söndagar. Alla affärer är stängda o.s.v.. Så då får man roa sig på andra sätt! Vi åkte ut till ”hytta” i Oslo-fjorden och medan de andra spelade golf chillade jag med en bok och fantastisk utsikt.

Efter lite våfflor begav vi oss ut på en båttur, fick se vart Norrmannen jobbar och lite galna barn som verkade tycka att det var en utmärkt dag att ta ett dopp på (dessa norrmän…).

 

Jag vågade till och med testa att köra! (Tänk bort att det ser ut att gå väldigt långsamt, det gick jättefort JAG LOVAR!)

Idag ska jag spendera dagen med att söka jobb, och hemmafru som jag just nu är ska jag såklart även handla och laga mat – ikväll ska vi bjuda Norrmannens brorsa och hans tjej på middag.

PUSS!

